Van azonban egy jó hírem is: a Betört ablak teória leírásában Kelling és Wilson azt is megfogalmazza, hogy az ablakok megcsináltatásával elindulhat egy pozitív fejlődés. Vagyis, témánkra alkalmazva: minél több a valóban gyakorlati értékű képzés, annál több a kiemelkedő tudású előadó, minél több a briliáns prezentáció, annál több a pozitív minta, annál magasabb a zsinórmérték.
És ez a folyamat egy visszacsatolási kör, amely, ha megindul, sosem áll le. Bingó! Feltaláltuk az örökmozgót!
Van egy javaslatom: vedd legalább olyan komolyan a prezentációt, mint az én fiam 4 éves korában a Holdra szállást! A Vidámparkban ült a mamája ölében a Holdrakéta nevű játékban – én meg kint vártam – és sírva, rúgkapálva kiabált: „Apa nélkül nem megyek a Holdra!!!”. Tanulj tőle! Ragaszkodj a számodra fontos dolgokhoz! Tudás, felkészültség nélkül nem menj fel a pódiumra!